piątek, 15 czerwca 2012

Wariactwa blondynki

No i znowu wzięłam udział w konkursie i znowu nic nie wygrałam. Czas się pogodzić, że w tej działce się nie sprawdzam.
Fuji po raz kolejny zorganizowało konkurs z fajnymi nagrodami. Tym razem pod hasłem bądź jak gwiazda rocka, przebierz się za Amy Winhouse.
Poniżej zdjęcie, które zgłosiłam do konkursu.


Przebieranki, robienie zdjęć sprawiło mi jak zawsze dużo przyjemności. Wstawiam inne zdjęcia, które na tę okoliczność porobiłam.

Co należy zrobić aby przeistoczyć blondynkę w Amy Winehouse?
Po pierwsze: tak zorganizować czas aby mieć wolną chatę, żeby nikt nie widział co wyprawia poważna pani inżynier po powrocie z pracy.
Po drugie: zaopatrzyć się w dużą ilość czarnej farby do twarzy - znaczy tuszu.
Po trzecie: udać się do sklepu z zabawkami i kupić perukę.
Po czwarte i ostatnie: należy pogodzić się z faktem, że takiej osobowości jak Amy Winehouse nie da się "podrobić". Trzeba więc dodać do zdjęcia coś od siebie.















Na koniec zamieszczam zdjęcie które wygrało w konkursie. Autorka Marlena z Zamościa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz