środa, 14 czerwca 2017

Pasterka i daleeeekie okolice

Witam. Przedstawiam zdjęcia, które powstały na plenerze fotograficznym, zorganizowanym przez Michała Sośnickiego w Górach Stołowych. http://www.michalsosnicki.pl
Dodatkowo prezentuję zdjęcia z drogi na plener i powrotu z niego.
Atmosfera przez cały czas była cudowna. Otaczali mnie ludzie tak samo zwariowani na punkcie fotografii jak ja.


Świdnica, Kościół Pokoju:





Ślęża i maki u Jej stóp:


Zamek Książ w podczerwieni



Pasterka:




Cudowna ekipa fotograficznych zapaleńców (foto Michał Sośnicki)



Pasterka w kwiecistej krasie:





Powrotne szaleństwa w Pałacu w Mosznej (podczerwień)











5 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia Kasiu :)
    Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję - do zobaczenia wkrótce :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Marzenko. Też mam nadzieję na rychłe spotkanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia, zawsze wiedziałem że masz talent więc tym bardziej zaszczyt gościć Cię na plenerach :) Świetne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a jednak do Mosznej zajrzeliście;) piekne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń