piątek, 22 grudnia 2017

Cały rok z Księżycem

Rok 2017 był rokiem pod znakiem Księżyca. Przez 12 miesięcy nie opuściłam ani jednej pełni, ganiając za naszym naturalnym satelitą z aparatem fotograficznym. Cieszę się, że pasja fotograficzna pomogła mi w pokazaniu mojej wielkiej i odwiecznej miłości do Księżyca.
Poniższy post zawiera po kilka zdjęć z każdego miesiąca. Na niektórych z nich nie ma samego Księżyca, za to jest jego światło, które nadaje nocy cudowną atmosferę.


STYCZEŃ
  


LUTY
 


MARZEC




KWIECIEŃ






MAJ




CZERWIEC






LIPIEC







SIERPIEŃ




WRZESIEŃ





PAŹDZIERNIK





LISTOPAD







GRUDZIEŃ






4 komentarze:

  1. Ale piękne zdjęcia, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspaniałe zdjęcia, bardzo mi się podobają. Kocham księżyc i nieraz siedząc na tarasie wpatruję się w niego godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem ,tych cudnych zdjęć...., mistrzostwo świata !!!!!👍❤️

    OdpowiedzUsuń